Followers

Tuesday, March 1, 2011

Pelbagai kahhh..

Selamat malam semua..huh.penat,baru habis wat tart dengan muffin..macam biasalah balik kerja tadi aku ngn Mr.Dia terus g Chow Kit untuk beli barang2 niaga aku tp tak banyak lah sebab aku jual muffin ngn tart je.Alhamdulilah lah jualan aku tu diterima baik oleh pelanggan dan ada permintaan.


Lepas dah beli2 barang aku ngn Mr.dia Pon meneruskan perjalan untuk mengisi perut sbb Mr.Dia aku ni dah kelaparan sangat2...hehehe..jadi dalam perjalanan tu ada sebuah van ambulance lalu dan masing2 pon ketepikan lah kereta,Part yang paling best adalah tibe2 je ada sorang uncle ni dia berhentikan motor dia dekat tengah2 alam tu untuk bagi jalan kepada van ambulance tu tadi..aku agak respect gaklah kan yelah dia ambil tau hal2 yang penting ni jgn ada sesetengah manusia dok sibuk menjaga kain orang lain sampaikan kain sendiri tak betol pon tak perasaan kan..


Tibe2 nak masuk bab cerita ni,sapa2 ada tgk cerita hani kat tv3 tu tak??last2 umu hani tu meninggal kan macam sedih je tapi terlaksana jugak hajat dia nak terbitkan al-quran untuk orang2 buta.dahlah aku rasa mcm dah merepek ni,nak tido lah besok nak keje lagi..adoiii..


p/s:dah2 sbb Mr.Dia tgah tunggu aku ni,time 'bergayut' lah katakan..ahakss..

No comments: