Followers

Sunday, February 27, 2011

kawan nikah + jumpa mmber sek

ini adalah aku
Assalamualaikum semua2..hahaha..dah lama aku tak update pape dalam blog aku ni kan,yelah tetibe je minggu ni aku agak bz lah.Hari jumaat aku dok tolong staff opis bungkus kan hamper utk family day family sabtu minggu lepas tp huhuhuh aku x leh nak pergi lah sbb member kawan baik aku masa sek nikah.


So pagi-pagi aku siap-siap untuk pergi majlis nikah mmber aku dekat masjis al-hidayah depan ye umah aku ni ha kat sentul..heheh..dalam pukul 9 aku dan mmber2 lain dah siap2 tunggu dekat masjid dan ktorg pon masuk lah tp aku tak boleh nk masuk dalam mimbar masjid coz tetttt..huhuhu..so aku sowang2 jelah tgk mmber aku nikah dari jauh.Hanya sekali lafaz sah kawan aku bergelar isteri,aku pulak yang rasa sedih...huhuhu..dalam pukul 10 habis dan ktorg pon apa lagi posing ar amik gambar sebab geng2 aku ni memang kaki bergambar termasuk lah aku..hahaha..


Lepas nikah ktorg pon berangkat ke rumah pengganting sebab ada wat makan2 cikit dan lepak2,posing,borak, gelak2 semua lah.Aku dan kawan2 aku ni kalau dah jumpa mmg jadi gila cikit sebab ada je benda yang ktorang akan gelak..hahah..dalam pukul 12 aku pon sampai umah dan aku ngn mmber aku naz nk kuar balik,cari hadiah untuk member kawan aku yang kawin ni.


Keesok kan hari nya pula,dalam pukul 12 aku dah siap untuk pergi ke kenduri sanding memeber aku plak,ktorg terus naik umah mmber aku ni dan bg hadiah.mcm biasa lepak2 posing2 dan borak sementera menunggu member aku ni tengah makeup tp tunggu punya tunggu adoii perut aku dah lapar ni...hihi..aku ajak member2 aku turun bwah untuk makan dan aku pon jumpa lah kawan2 sekolah aku masa satu kelas,masing2 dah big2 je badan nya..hahaha..dah puas bertapa umah member aku,salam2 cium2 pipi,ucapkan tahniah so ktorg pon bergerak lah.Mula2 nak pergi mandi sungai tp mcm ssah plak nk tukar2 baju ni jadi ktorg pegi titiwangsa jelah senang dan dekat.


Dah lepak2 kat titi sambil2 amik angin dan posing dan kebetulan plak hujan jadi ktorg pon tanpa menunggu yang lama terus gerak ke kereta dan masing2 pon balik umah tp aku sangat happy coz dapat jumpa member rapat aku semua sekali,kalu tak sorang ada sorang tak ada tp kali ni semua aku dapat jumpa dan lepak2 macam sekolah dulu.


Ok lah panjang plak.kat bawah ni aku serta kan gambr aku dan geng2 aku. 

menunggu saat2 bergelar isteri

ni ada lah kawan2 aku

ni lepas nikah sakan bergambar

yang ni plak selepas makan beradap

haa..yg ni kawan aku tp ktorg pangil dia kak long..hahaha

kawan satu kelas '5 MAWAR'

kat titi lepak2

batal air sembahyang

sebenarnya banyak lagi gambar ktorg tp malas nk upload banyak2 so aku kasi sikit2 jelah ye..hehehe..tgk nikah ni tibe2 tangkap syahdu plak..huhuh..


No comments: