Followers

Sunday, March 27, 2011

Hari minggu yang best bersama Mr.Dia

Assalamualaikum semua dan selamat malam..


Ok dah satu hari kot aku tak buka blog sebab nya tak sempat+syok berjalan dan penat sangat..hehe..so ape cer?hari minggu tak pergi mana2 ke?mustahil lah kot tak pergi mana2 korang kan kuat berjalan..haah..sesuka hati aku je kan.


Knon-konon nya hari sabtu aku nak pergi PWTC tapi disebab kan ada hal-hal yang tertentu langsung aku tak jadi nak pergi.Pagi tu pukul 10 aku dah kuar dengan Mr.Dia menuju ke rumah kakak aku sebab diorang plan nak pergi Pusat Sains Negara,ada pertunjukan dinasour itu pon dah sampai sana dalam pukul satu lah.


Bila aku masuk memang seronok gila lah lagi2 dapat pergi dengan Mr.Dia kan..ahakss..dah lama aku tak pergi pusat sains tu tau..last aku pergi masa darjah berapa pon aku tak ingt lepas tu tak pernah jejak kaki ke sana sampai lah semalam.Agak takutlah bila tengok dinasour tu sebab diorang buat bunyi binatang tu memang menjadi sangat2 aku nak amik gambar pon takut.Yang paling kelakar masa tu aku nak amik gambar tau time tu tak ada suara pape pon sekali tiba2 binatang tu kuar kan suara..haa..amik ko kan aku dah menjerit semua pandang tau..malu i masa tu..huhuh..


Satu hari suntuk aku kat sana,melayan anak buah aku yang aktif tu lagi..adoii..penat tau nak mengejar dia tu..tapi yang peliknya kali ni anak buah aku tu kemain rapat gila dengan Mr.Dia a.k.a bf aku tu..asik melekat je dia dengan budak tu tau..huhuh..tak taulah kenapa,mungkin sebab Mr.Dia aku ni memang suka layan budak2..huhhu.Ktaorang kat sana sampai pukul 5 tu sebab diorang dah bg tau yang dah tutup kalau tak memang ktorang tak perasan masa dah berlalu sebab best kat sana boleh main2 lagi..hehe..


Pukul 10 baru lah aku sampai umah..nasib aku tido umah kakak aku sebab mak dengan abah aku balik kampong kat N9 jadi malam tu aku memang teramat lah penat tapi best.Ok lah aku bagi korang tgk gambar aku g jejalan ye..


tgk ank buah aku tu melekat je



tgk2 ada je si kecik ni tau..haha


takut derr..
mindball

aku dan Mr.dia






No comments: