Followers

Monday, March 7, 2011

Hari minggu + coklat cheesetart

Hari ni aku tak ada wat pape pon hujung2 minggu ni.Mak aku balik kampung so tinggal aku sesowang jelah kat umah ni ye..nak kuar dengan Mr.Dia pon macam malas je..huhuh..jadinya semalam aku layan cerita korea online jelah 'my girl' kalau korang nak tengok jugak pergi kat situ ye www.dramasub.com.

Ingat semalam konon2 petang tu nak pergi jogging tapi tak ada maknanyalah alik-alik aku dok umah je..Petang tu aku pon apa lagi buat tart lah untuk jualan pada minggu depan..kali ni aku wat tart coklat plak,Mr.Dia aku cakap sedap tp memang sedap pon coklat lah katakan..huhuhuh..


tgk bear tu comei mcm ak kan..hahah

yang ni tgh2 tu aku letak chesse coklat


yang ni plak cheese tart strawberry dan blueberry

 p/s:rasa happy bila dapat buat benda yang aku minat. :)

No comments: