Followers

Saturday, March 26, 2011

Butter Chesse Cake

Selamat pagi semua..dah sarapan kew?aku?belum lagi baru je bangun dan terus on laptop dan semestinya tak mandi lagi..hahahah..apa lah punya anak dara kan bangun pagi2 tapi tak mandi lagi,nasib mak aku dah balik kampung pagi2 ni kalau tak dia bising gak kot.


Haa..lupa kan cerita pasal tu,semalam aku buat kek tau..huhuh..rindu rasanya nak buat kek ni sejak2 penyakit malas aku dah datang tp tu lah semangat rajin aku tibe2 je datang dan terhasil lah 'BUTTER CHEESE CAKE'.Aku tak ingat lah aku amik resepi dia dekat mana..huhuh..tapi memang manjadilah kek ni dan sangatlah sedap sampai mak dengan abah aku pon puji sedap..manis tak manis sangt elok untuk tekak diorg..huhuh..Dahlah malas nak cerita tgk lah hasil aku buat kek ye.


masa ni pukul putih telur

putih telur + cheese butter

sebelum masak

taraa..dah siap pon..

ni gambaran belah belakang

haa..jgn jelus masa untuk makan
p/s: jadi ada sapa2 yang terliur takkk..hahaha..

3 comments:

Anonymous said...

waa..sedapnya

little cart00n said...

tak suka makan kek, tapi suka buat kek! :)

Meteoragurlz said...

aik mcm 2 plak..heheh