Followers

Tuesday, March 15, 2011

aku kne tag lah: Mari Kenal Rakan Blogger

Wahh2..kan dah 3 hari aku tak buka blog sebab bercuti dan pagi2 tadi aku buka blog tetibe aku di tag oleh cik rimau


Alamak kne jawab ke??ermm..memang kne jawab pon,yelah dah banyak kali cik rimau pesan suh aku jawab tau..ha amik ko padan muka kne jawab..jadi malam ni baru aku berkesempatan nak menjawab soalannya..huhuhu


1) Adakah anda rasa anda hot??
  • Hot ke ek??huhuhu..hot lah kot sebab orang yang minat pink ni mmg cute sikit..kahkah..perasan je lebih kan. 
2) Upload gambar wallpaper/pic anda guna sekarang

gambar ni aku pakai untuk blog dan ym
yang ni aku pakai utl wallpaper kat laptop aku
gambar ku di facebook
3)Cerita pasal gambar profile.
  •  Gambar yang aku pegang kipas tu aku letak kat ym dan blog.aku suka tengok gambar tu sebab nampak macam ada rahsia disebalik kipas tu kan..kahkahkah..
  • Gambar untuk laptop aku tu plak sebab tu semua kawan2 rapat aku masa sekolah hingga sekarang..gambar baru lagi tu masa kawan sek aku nikah..
  • haa..aku berbaju oren sambil pegang bunga..cantik x?uwekk..msti nak nak termuntahkan...hahaha..ak suka gambar tu sebab ada ciri2 nak jadi bakal pengganti tuuu..
4) Bila kali terakhir makan ayam?
  • Semalam,makan dekat lumut..peh memang sedap siot..heheh
5)Lagu terakhir yang anda dengar?
  • De heart..best lagu tu sejak2 aku dengar orang kat opis aku pasang..huhu 
6)Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
  • mesej dengan Mr.Dia aku,berfacbook dan makan sate beli kat lumut..ahakss..
7)Selain nama sendiri,anda dipanggil apa?
  • banyak kot sebab diorg suka panggil ak sukahati je tau.ila,fazil,kecik,acu dan paling best adik..hahah..
8) Tag 8 orang (Terpulanglah nak tag sape2 pulak lepas nie atau tak. Dan pada sesiapa yang berminat) 
9)Siapakah no 1 anda?
  • kak ain..dia blog pertama yang aku suka ikut..huhu..
10)Katakan sesuatu tentang no 5.
  • hurmm..cik sri juju ni,blog dia best banyak info yang aku dapat dan yang paling best blog dia warna pink..hehe..
11)Orang no 3 berhubungan dengan siapa?
  •  alamak tu aku tak tau lah pulak tak sempat nak menanya..hehe
12)Bagaimana pula no 4?
  •  blog dia ada lagu yang sangat sentimental yang memboleh kan aku berada di awang-awangan..hahah..
13)Pesanan buat no 6?
  • saya tag cik rimau balik ar.dalam hidup ni kena lah banyak2 bersabar ye rimau manja..aummm..hakhak..
14)Kata-kata cinta buat no 2?
  • cinta??alamak,tak boleh.pape pon aku suka blog mat gebu..
15)Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan
  • yup..dua2 wanita dan dua2 adalah sebaya..
16)Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang no 1.
  • kak ain ni seorang guru
  • sudah berkawin selama 1 tahun lebih
  • mempunyai anak yang sangat comei iaitu zaheen
  • suaminya jugak mempunyai blog
  • suka memasak(ye ke?sebab aku tgk blog dia ada masak2..hehe)
17)Persamaan antara kambing dan lembu?
  • kedua-duanya mempunyai ekor dan berkaki empat
18)Perasaan ketika jawab tag ini?
  • terharu dan agak pening nak jawab soalan yang banyak ini..ahaks..
19)Adakan anda tahu rizman itu sengal?
  • ish2..idok lah teman tau sebab teman pon tak kenal sapa rizman tu..
20)Gay or Les?
  • adoii..dua2 pon tak ok,aku adalah normal dan sudah mempunyai Mr.Dia.teett..

p/s:fuhh..akhirnya siap jugak aku menjawab soalan2 ni..penat tu memang penat lah pape pon thanks cik rimau sebab sudi men'tag'kan blog aku ni..

   

No comments: