Followers

Tuesday, March 15, 2011

Bercuti lagi

Salam semua..ermm..dah tiga hari aku tak jengguk blog aku ni,yelah aku dengan family pergi berjalan sampai ke lumut tu ha.Hari sabtu pagi kami semua dah bergerak sampai hari isnin baru aku sampai kl,tu pon sampai umah pkul 8 lebih tadi..ikt kan malas je nak pergi kerja hari ni tapi pikir2 tak pelah bukan nya penat sangat pon kan lagipon bukan aku yang drive..hahaha..hari tu yang aku pergi bukit merah ni memang satu family pergi kan tapi kali ni hanya family kak long aku sahaja yang ikut jadi tak ramai lah kan.

Kali ni aku pergi sana best tak ramai orang sangat,jalan pon ok je tak ada jem pon, memang lancar jelah..tapi yang tak bestnya malam tu ktorang nak pergi makanlah kan lepas tu singgah lah makan dekat satu kedai ni memang ramai lah kan dah macam biasa amik oder lah..nak ikan tapi semua ikan dah habis katanya jadi kak long aku oder apa yang adalah kan.1 jam berlalu makanan masih tak dapat2 lagi tau memang dah angin ar masa tu,alik2 dapat lauk sikit je sebab dia nak dahulukan lauk dekat family yang lagi ramai dari family aku..adoii mne boleh macam tu kan sapa cepat dia lah dapat dulu kan,memang macam hampeh lah kedai tu.

Takpe2 malas nak cerita panjang jadi layan jelah gambar2 yang aku upload kan ni ye.Tak banyak sangat tapi boleh lah kan.

masa ni dalam keta
tgk anak buah aku tido kat bantal aku jgk dia nak bedal..


ada lagi sebenarnya gambar aku kat sana tp yang ni hanya yang ada kat hp aku je yang selebihnya dekat camera nanti-nanti aku upload lagi k.

p/s:sungguh menenagkan fikiran aku bila bercuti ni lagi2 selepas terjadi nya kes2 kat opis ni yang melibatkan aku.kalau ikutkan tak mau aku nak dok kat kl ni tau..huhuh

No comments: