Followers

Saturday, March 5, 2011

malam yang sepi

Selamat malam semua..dah tido ke??aip2 kan awal lagi ni baru pukul 10 pergi layan drama kat tv3 tu dulu eh..hehehe..Pagi tadi aku kerja sampai pukul 1 macam tulah.lpas tu aku pergi kuar jejalan dengan Mr.Dia plak..g tgk wayang cerita fighter lpas2 makan dan ktorg pon balik.


Malam ni tak ada ape yang best sangat pon.aku pon tak tau nak wat apa..layan fb dan,ym ngn kwan2 pon dah alik-alik aku tulis jelah pape kat blog ni..merepek pon merepek lah..hahaha


Tadi aku pergi pasar malam dengan mak aku pastu aku pon pergi lah tolong makcik yang aku tumpang letak tart dengan muffin tu berniaga,yelah kesian dia niaga sorang2 tp tak lama lah aku tolong..huhuh..lepas tu aku balik layan drama korea online dan sekarang ni aku nak pegi bergayut plak lah.ha..jgn ingt aku nak bergayut dekat pokok plak tau..kahkahkah..nak bergayut dengan Mr.Dia aku lah..daa..selamat malam

No comments: