Followers

Thursday, March 10, 2011

salah aku ke??

selamat malam..serius apa yang aku nak ceritakan ni adalah satu kes besar buat aku lah kan..uwaaa..belum pape aku dah rasa air mata ni nak mengalir je tau,serabut,susah hati,pening,serba salah dan bermacam2 macam lagi lah yang boleh digambarkan perasaan aku sekarang ni.


Petang tadikat opis aku dah timbul satu masalah yang besar lah jugak dan melibatkan diri aku ni ha..tadi pegawai aku bagi tau yang satu laporan penilaian prestasi dari bahagian RND telah hilang dan lagi yang membimbangkan aku adalah pap yang hantar penilaian tu cakap aku yang dah terima borang tu yang di simpan dalam kotak..aku sendiri pon teramat lah pasti bahawa aku tak ada terima pape kotak pon dari bahagian RND tau..bersumpah bagai aku tadi tau,yelah aku mestilah nak bela diri aku kan,lagipon aku memang tak ada terima pape kotak pon.


Macam mana aku nak tempoh hari besok ni.'ya allah mitak2 lah borang tu memang ada kat opis aku'target ktorang besok nak tengok dalam bilik bos je dan harap2 sangat lah ada.Dahlah aku tak ada idea nak tulis apa lagi pon pikiran aku tengah tak tenteram ni.tunggu besok jelah ye..


p/s:ada jugak aku tak dapat tido lena malam ni..

No comments: