Followers

Friday, March 25, 2011

Jom serbu 'BN Youth Job Fair 2011'@PWTC

 Selamat pagi kepada semua2..Tgh buat apa tu..heheh..tak aku cuma nak kongsi maklumat je..korang tau tak hari jumaat ni sampai ahad ada pameran kerja kat PWTC??Ha?korang tak tau..ish2..ok xpe biar aku yang bagi tau naa..



Bermula 25.03.2011 sehingga 27.03.2011 iatu jumaat-sabtu berlangsungnya pameran kerjaya di PWTC@Dewan Tun Razak.Jadi aku memang sabtu ni merancang nak mencuba nasib disana manalah tau kot2 ada yang tersangkutkan..Jadi kepada penganggur sekalian(waa..kejamnya ayat) sila lah beramai2 datang kesana ye..tapi korang bukan boleh pergi melenggang mcm tu je tau..korang kne regester dulu dekat sini.


Lepas dah register kat situ dan korang dah dapat cod bar baru boleh korang pergi sana soo.. just scan je kat booth pameran tu baru korang  apply kerja yang korang nak tu.Dalam lawan web tu korang akan diberi dua regester yang pertama upload resuma atau regester online.Jadi kalau korang nak tau lebih lanjut mengenai pamera kerja tu kunjungilah lawan web yang aku link kan tu ye..


p/s:harap info ni berguna utk aku dan korang dan GOOD LUCK..

No comments: