Followers

Thursday, March 10, 2011

macam-macam cerita

Selamat tengahari,dah makan ke??aku?dah makan pon..eheheh..erm cerita yang mana satu ye aku nak mulakan ni,tak adalah banyak cuma nak share je.Pagi tadi ada orang jualan datang opis aku nak promot barang jualan mereka tu,namanya 'slimming massager'.Aku ada satu kat umah tapi dia pnye jel tu ada dua je yang orang ni jual ada 4 tetapi tetap dari jenama yang sama iaitu 'silklite'.Fungsi dia macam urut2 gitu lah kan.

Lagi satu cerita ni,hari ni kat opis aku ada wat Perhimpunan Bulan tau tapi aku tak pergi lah sebab masuk 8.30 kan jadi aku tak taulah cerita apa kan yang berlaku cuma yang aku nak share sekarang ni tadi bos aku ada mesyuarat pagi tau,lepastu dalam pukul 12.30 tibe2 je dia dah sampai kat opis yang aku ni dahlah tengah makan..huhuh..tapi tak apalah dan yang memelikkan aku adalah kenapa mata dia merah?menangis ke bos aku ni?haa..sekali aku tgk dia pon lain macam je dah sah2 dia kene hentam masa mesyuarat pagi tadi..pasal apa kena marah aku tak taulah sebab aku tak ada dalam meeting tu.

Sampai je opis terus dia kata 'orang lain tak wat kerja tapi i plak yang kena marah!i dah bosan kerja kat sini,i nak halfday hari ni!'Peh aku nak tegur dia balik pon takut tau kang tak pasal2 aku pulak yang kene sembur..hahaha..Tapi bos aku ni jenis kalau dia kene marah dia tak akan marah orang lain tapi tak taulah kot2 lama2 nanti kan.

Sekarang ni aku rasa macam dah jadi tegang plak kat SSM ni takut je bos mengamuk nanti aku yang PA dia ni lah lagi takut sebab dekat dengan bilik dia kan..uwaaa..pape pon kita tunggu besok jelah bos aku tu macam mana.

p/s:sakit badan belakang aku ni nasib ada beli slimming massager..hehehe

No comments: