Followers

Monday, March 21, 2011

Nak cerita apa ek??huhuh

Hai salam kepada semua..sebenarnya dari ahad minggu lepas aku nak bercerita tapi disebabkan kemalasan ku yang meninggi untuk aku update post jadi aku wat tak layan jelah..lagi2 bila aku dah syok layan cerita korea..hahaha..nak tau?aku ni peminat cerita korea tau..kekadang tu aku tgk online je kat sini katsitu banyak cerita korea tau jadi kepada mereka2 yang minat kat pelakon korea enjoylah kat url tu ye..

Ahad hari tu aku pergi tgk wayang dengan Mr.Dia..agak2 korang aku tengok cerita apa?mstilah cerita hikayat merong mahawangsa.Aku komen sikitlah pasal cerita tu ye..Ceritanya boleh dibanggakan sebab yelah dekat malaysia tulah produksi yang pertama buat cerita genre epik kan,pelakon dia pon ada yang amik dari antarabangsa..aksi perlawanan pon nampak real dan bagi aku dari 10 bintang tu boleh bagi 9.5 bintang ar..heheh..jadi kepada yang belum tengok tu baik korang tengok kita sokong filem buatan malaysia ok.


Lepas habis tengok wayang aku nak pergi jalan tar lah pulok..hehehe..bukan apa,biasalah pompuan kan ada je tempat nak berjalan lagipon aku nak cari selendang baru..huhuh..Tapi tak lama lah aku kat sana lepas pekena laksa dan kebetulan hujan pon turun membasahi bumi..cewah..haha..terus bangun dan bla lah apa lagi tak kan nak kena hujan kot..kahkahkah..

Ahad Petang tu pulak aku wat tart,aku kan peniaga tart dan muffin secara kecil-kecilan jadilah untuk menanpung aku yang kuat belanja ni..hihihi..tapi tak sempat lah nak upload gambar takpe2 nanti i masukkan ye..

ni gambar ank buah aku sebelum ak nk g kerja..comeikan..

p/s:hari ni aku pose.ermm..nak makan apa ye berbuka nanti..huhuh

No comments: