Followers

Friday, March 4, 2011

Jumaat datang lagi

Ya..ya..ya..hari ni dah jumaat..huhuh..aku suka sebebnarnya hari ni jumaat,bukan apa rehat kan panjang lepas tu tup2 je dah nak balik tu yg syokkk uuuuuu...

Hari ni aku agak bz gak lah di opis sampai dah penat-penat kaki aku berjalan ke hulu ke hilir tau.Jap lagi rehat nak pergi mana ek??tahlah pergi pasar kat masjid negara jelah kot sbb kat situ jelah port ktorg selalu beli makanan bila jumaat.Al-maklum lah aku ni xde kenderaan sendiri kalu ada kompem aku dah pecut pergi jalan-jalan lagi best kan dari dok kat opis je..heheh..tp ok lah tu.


Ha..ni aku nk bg tau..kepada sesiapa yang mencari kerja kosong dekat majlis perbandaran sepang dan lembaga minyak sawit tp ada lagi jawatan kosong kat situ nak mohon disini ye
ada banyak..aku pon selalu mohon kat situ gak..

Ok lah nk wat keje sekejap sambil-sambil tu nak menghitung hari untuk rehat.ahakss..daaa..

No comments: