Followers

Wednesday, March 9, 2011

kenapa aku suka warna 'PINK'

Hari ni aku nak bercerita mengenai warna kesukaan korang2 semua..mesti setiap individu mempunyai warna kesukaan kan.tipu lah kalau sesiapa yang kata tak tu.Aku??sesiapa yang mengenali aku sama ada rapat atau tidak rapat mereka2 mesti tau bahawasanya aku ni adalah peminat warna PINK yang teramat-amat sangat hingga kan hp aku pon warna PINK tau,ala yang hp murah nokia (murah ke?) c3 warna PINK tu kan.


Apa pandangan korang mengenai warna PINK ni??Kalau tanya aku,bila aku pandanh je warna PINK ni terasa aman,tenang dan membolehkan aku merasa gembira dengan sendirinya..waaa..sampai begitu sekali kan pandangan aku mengenai PINK..hahaha..lagi pon warna PINK ni sungguh sinonim dengan wanita kan dan jangan tak tahu warna PINK ni jugak dapat permintaan dari kaum hawa.Bagi aku lah kan apasalah nya diorg nak minat warna PINK pon,sebab fikiran masyarakat kita ni dah terkunci tau asal nampak laki pakai baju atau yang berkaitan PINK mesti nak cakap diaorang tu lembut lah,bapuk lah dan bermacam-macam lagi.Adoii tak pape lah diorg ni kan.Tapi tak kisahlah dah mulut orang kan kita ni tak berupaya nak tutup kan jadi dengar dan jangan layan jelah ye..huhuh..


Nah aku bagi sedikit info mengenai sifat-sifat orang yang suka warna PINK ni..kita tengok sapa yang kena :-



  • warna ini melambangkan seorang yang romantik,feminim.
  • warna ini jugak mendorongkan sesorang itu kearah kepasrahan,penyerahan,kesempurnaan,keayuan dan kesantunan.
  • seorang yang penyabar dan kadangkala ada jugak anginnya.

Tapi semua tu kita bukan boleh percaya 100% kan,kadangkala ada yang berkaitan dengan sikap kita kadangkala tak ada kene mengena langsung dengan kita kan jadi bak kata orang dulu2 'kalau tak kenal maka cinta tak gitu ye'

p/s:aku ni semua barang aku baik dari sabun mandi,shampoo,pencuci muka,dan sebagainya warna PINK sesahaja tau..jangan jelus.

4 comments:

Cik Rimau said...

dasar minah pink.. wakaka.. aku xde mood nak g kerja esok... bosan!!!!!

Meteoragurlz said...

biasalah aku kan pink2 girl..hahaha..xde mood cuti lah cik rimau..

meteora said...

jom beli barang hantaran warna pink...hehehe

Meteoragurlz said...

ha..blh aje dong..malan ni kan..hahaha