Followers

Saturday, April 2, 2011

tempahan cheese tart oleh Mr.Dia

Assalamualaikum semua..adoii..dah lamanya aku tak on blog ni..huhu..sebab nya asik tak ada line je tenet ni tau menyampah i tau..hikhik..pastu hari ni aku ot lah nak siap kan kerja kot2 boleh update blog sekali intenet opis tak ada daaa...lemah den tgk ha.tak apa lah sekarang ni dah boleh update blog.


Hari Khamis aku buat tart yang diminta oleh Mr.Dia aku sendiri sebab kat opis dia hari jumaat ada wat kenduri doa selamat dah tahlil jadi semu staff kne bawak makanan sendiri tapi opis Mr.dia aku bayar separuhlah kan.


Tadi masa aku tengah ot Mr.Dia cakap tart aku sekejap je dah habis..huhu..maksudnya sedaplah tu kan..tepuk tangan sikit bgi sokongan kat aku ni ha..hahahah..Pastu tadi Mr.Dia amik aku kat opis then ktorang g wangsa walk nak makan ayam penyet sekali penuh daa, jadi ktorang makan chicken bbq jelah.Amik ko kne sampai 30 lebih tak pelah bukan selalu pon kan..hihi..Ni aku dah sampai umah jadi boleh rehat2 sambil layan cerita korea..huhu..daa..


ni menu air utk ak ngn mr.dia

kulit untuk chesse tart

taraa..chesse tart coklat..



No comments: