Followers

Thursday, April 21, 2011

selamat melihat dunia SAYANG

Pagi tadi aku dikejutkan berita gembira..lahir nya seorang bayi anugerah allah S.W.T di atas muka bumi ini.4.25 lahirlah anak buah aku yang baru..heheh..dapat baby pompuan pulak tuu..alhamdullilah setelah ada 3 orang anak buah laki rindu plak nak yang pompuan plak kan..heheh..mata nya yang bula tu memang lah nampak comelll..

tgk2 bulat kan mata dia..
 Eeeee..tak sabar nya nak tunggu orang baru,nak jumpa dia lahh..kot2 tengahari ni boleh jumpa ke kan kalau tak kena tunggu baby baru balik umah lah..hai baby nanti geng dengan acu tau..hahaha..sebab aku dengan anak buah aku yang sulung memag rapat..sebab gurl jugak kot.Dia pon rajin layan acu dia yang kebudak2 kan ni..hahahaha..sampai kan ada orang kata aku dengan ank buah aku tu macam adik beradik..huhu..

anak buah lelaki
 yang masuk jari dalam mulut tu abg kepada baby baru, sebelah dia tu plak anak kngah aku..ada lagi sorang tapi yang tu dah besar lah,darjah satu dah pon jadi tak leh amik gambar..huhuh..comei kan dua2..kadang2 aku macam tak caya tau aku dah ada anak buah memang dah jadi makcik ke??huhuh..dah beso upanya aku ni ek..heheh..

p/s:menanti dengan sabar untuk jumpa orang baru

2 comments:

ApiH said...

duk mengira anak buah je ni...
anak sendiri bila pulak? heheee...

Meteoragurlz said...

hahaha..2 lah pasal..ank sendiri??jeng2..lambat lg tauuu..