Followers

Thursday, April 28, 2011

sory yeerr cik aniss

Hai semua..hahahaha..tiba2 aku nak tergelak sendiri..yelah semalam aku post kan satu resepi untuk cik aniss ni lah ha,lepas tu aku nak edit blog tu dan buat lah privet untuk sementara jelah sekali aku lupa plak nak wat setting sapa2 pon boleh tgk..tak pasa2 dia buat satu entry pasal aku..hahahah..malu je kooooo..sory ye anis..

 sekarang aniss dah boleh baca dan komen ye..

p/s:sekarang aku dalam proses serius membuat cupcake atau seangkatan dengannya jadi kalau nak tengok blog aku yang lagi satu tu boleh tinjau ye..

2 comments:

aNiss :):) said...

hai dear.. sorry baru terjah blog awak hari nie.. aniss balik kampung... emm, sorry buat entry pasal awk tu.. hehehe...

Meteoragurlz said...

oo..yeke pattlah..hehe..xpe ada teruja gak ada org buat entry pasal kita..hahah