Followers

Monday, April 18, 2011

Jalan-jalan cuci mata

Hai..hai..hai..waaaa..tajuk jalan2 cuci mata ye..heheh..so hari minggu korang buat apa??aku ingat kan sabtu tu nak datan kerja tapi disebabkan hujan yang memang lebat sesangat di kawasan umah aku ni jadi batalkan jelah hajat tu ye..Lama jugaklah hujan sampai pukul 1 tu pon masih hujan tp renyai2 jelah..aku yang tengah basuh baju terkejut tiba2 hujan turun dengan lebatnya..

Lepas hujan dan reda aku pon kuar lah dengan Mr.Dia sebab nak pergi Mid Valley kan ada pameran kerjaya anjuran JobStreet.com.Sampai je sana pape pon kena isi perut dulu sebab lapar bangat sih..hehe..aku oder fish grill sampai kan Mr.Dia komen nasi sikit kompem gara-gara lapar lah tu jadi dengan baik hatinya bagilah dia separuh lagipon aku bukannya habis makan..hahaha..

Pertama kali kot aku pergi pameran kerjaya macam tu,tempat dia memang besar dan banyak syarikat-syarikat yang ada kat dalam pameran tu aku pon masuk dan jalan2 tengok apa yang menarik tapi aku tak lama kat situ sebab dah penat mau satu jam aku kat dalam tu..heheh

ni lah pas untuk masuk dalam pameran tu
Dah penat jalan-jalan dekat Mid Valley aku ajak plak Mr.Dia pergi jalan TAR,perhh..dah lamanya aku tak pergi sana dengan bershopping tau serius memang dah lama sangat2 aku tak membeli belah..untuk Mr.Dia aku dah beli kan baju kerja untuk dia..hehe..saja2..Lepastu aku dah sampai kat PM jalan TAR tu aku cari selendang lepastu anak tudung dan dapat beli kasut..heheh..suka2..kasut aku yang putih tu dah buruk tapak dia pon dah tercabut..rasa puas dapat habis kan duit ni kan..hehe..bukan selalu sekali sekali tapi aku perasanlah perubahan dekat diri aku ni..Yelah sejak akhir2 ni aku mcm tak boros sangat kalau aku nak beli sesuatu tu aku boleh tahan dan pikir sama ada benda tu perlu ke tak,cuba kalau sebelum ni memang aku main beli je.huhu..

Dah penat jalan2 dekat jalan TAR pg plak dekat semua house tu bukan buat apa pon nak melepaskan lelah sambil2 makan dan minum.aku ingat kan nak balik terus tapi Mr.Dia ajak aku pergi JJ wangsa maju plak..vromm2..sampai lah aku dekat jj..hehe..masuk dalam sambil pakai kasut baru tuuuu..masuk2 bhg pompuan terus jumpa apa yang aku nak,dah beli apa yang aku nak terus ajk Mr.Dia balik sebab aku dah kepenatan sangat2..

kasut baru ku..hehe

1 Malaysia tuuu..

sedap kentang ni tauu..
p/s: Minggu lepas memang puas dan penat gila lah aku berjalan..huhuh..biasalah kaki jalan kan memang mcm tu..

2 comments:

Fizalinolie said...

Adusss!!!! Sedapnyer... Terliuq den menengok haaa. Heee

Meteoragurlz said...

haa..sedap2 apa lagi pg lah beli nnti kang melelh air liur tuu..hehehe