Followers

Thursday, April 21, 2011

Bila Seksyen aku buat rumah Terbuka

Assalamualikum..apa ila ni ada rumah terbuka plak hari raya ke apa???kahkahkah..tak adalah,sebenarnya semalam opis aku ada buat Sehari bersama Pelanggan kan kira mcm rumah terbuka tuuu..keadaan memang gamat lah bila bahagian2 lain datang dan menjenguk buku2 perkhidmatan diorang tak terlayan dibuatnya sebab kat opis aku ni ramai yang pergi kursus dan jaga exam..jadi terpaksa manusia2 yang tinggal ni 'cover' bagi mereka yang tak ada.

Aku pon boleh dikatan bz lah jugak..huhuh..kjap2 bos panggil lepas tu pegawai lain plak panggil jap lagi kena buat surat plak..adoii..lengoh kot kaki aku ni semalam..heheh..tapi ok je sekali sekala bz kan apa salahnya..


keadaan ruang tamu

aku tgh update buku dato' rajin x??huhuh

tgk meja aku yang bersepah..

Semalam abis dalam pukul 4.30 itu pon pukul 5 ada lagi yang datang..pagi sampai tengahari ramai orang tapi bila dah lunch orang dah tak ramai..huhuh..jadi sambung lagi hari ni tapi bahagian lain plak..

No comments: