Followers

Monday, April 4, 2011

Strawberry Shortcake dan cerita rojak

Assalamualaikum..hari ni ak dok umah jelah sebab teringin nak wat kek..huhuh..asik aku ni wat tart je kan jadi teringin lah nak buat kek plak.Siang tadi aku pergi kenduri kahwin dan tema nya hitam+merah,macam tak cantik je..yelah sebab ada warna hitam kot..huhu..pengantin mestilah kena ceria ni tiba2 ada warna hitam mcm adoii..kelam je nampaknya tapi nasib pelamin dia cantik tau.


Ingat kan nak tunggu lah penggantin sekali tunggu punya tunggu tak sampai2 lagi daa..huhu..rupa2nya baru pukul 1.30 ingat kan dah pukul 2 jadi nya terus naik atas dan tido..hahaha..kek ni aku amik resepi dekat sini kalau nak tengok boleh lah,blog dia ada masuk majalah jelita lagi tau..


ni untuk filling

taraa..kek hasil tangan ku..

agk2 nmpak sedap ke atau biasa2 je..huhu

ni lah pelaminnya..cantik kan

makan utk petang
Dah petang2 tu tiba2 rasa nak makan ringan-ringan jadi terus bangun dan bancuh lah cekodok kentang tu.Makan lah aku dengan mak+abh aku..huhuh..hbis tu wat sikit je plak ingat kan tak ada permintaan sampai kan abah aku pon dok tertunggu-tunggu cekodok aku buat tu..hahaha..


p/s:hari ni dok umah je tak ada pergi mana dan malam kang nak tgk ABHPP..

No comments: