Followers

Tuesday, April 5, 2011

lambat punya pasal..

selamat malammm..hehe..petang tadi kt kl hujan,fuhh..barulah terasa sejuk kan.kan.kan..kalau tak semenjak dua menjak ni kan cuaca asik panas je..kipas dah pasang sampai level 2 pon masih berpeluh2 lagi.Dah2 aku ni bukan pembaca ramalan kaji cuaca nak merepek bagai..hahah..


Tadi lepas hujan reda aku dengan Mr.Dia terua pergi maju junction macam biasa lah untuk mengisi perut ktorang yang tengah lapar ni lagi2 aku ni ha..mcm mana lah tak gemok kan..haha..dah sampai food court dekat MJ tu aku tengok lapang gila tak ada orang mungkin bukan masa makan kot kan,jadi aku dengan Mr.Dia pon dok jalan2 cari makan tengok apa yang berkenan dan aku pon stop dekat gerai jual sup tu.'Cik nak mee rebus satu' makcik tu pon dengan muka terpinga2 berkata 'sebenarnya dik kedai dah tutup tapi tak apalah utk satu je akk buatkanlah' aku pon 'laa..ye ke kak?sory lah tak tau pulak dah tutup.'


Sementara tunggu mee rebus aku tu siap aku pon ajak Mr.Dia jalan tempat lain untuk cari makanan dia plak kan, sekali berhenti dekat kedai goreng2..belum sempat Mr.Dia aku nak oder akk tu dah cakap dulu 'dik kedai dah tutup ye'..hahahaha..aku pon gelak jelah,jahat kan..yelah kecian je aku tengok muka Mr.Dia.Alik2 aku oder mee rebus lagi satu, nasib baik akk tu nak buat kan jugak.Pastu air pon kena beli dekat giant sebab kedai air pon dah tutup..ish2 malang betul hari ni,lambat punya pasal lah ni tapi pape pon dapat gak makan mee rebus kan..hehe..


mee rebus utk aku dan Mr.Dia

air untuk kami berdua jugak

No comments: