Followers

Tuesday, February 15, 2011

menu makan malam

Hai..hai..hai..haa..hari ni je dua kali kot aku post..heheh..kenapa ek?sebab aku terlebih rajin kot.kahkah.abis selama ni tak rajin ke cik ila?eh tak lah rajin je cuma malas nk tunjuk je.haha..

Ok berbalik kepada makan malam,tadi aku tibe2 je rasa nk makan syur kailan ikan masin padahal tghari tadi dah kuar mkn dan oder lauk yg sama gak..hahah.tak puas hati sebenarnya sebab nk jgk masak sendiri.Sumber resepi ni aku amik dari my.resepi dan hasil nya 'da bomb' tuuu..hahaha..masuk bakul angkat sendiri lah pulak kan.

Pape pon aku serta kan gmbar hasil masakan aku..cewahhh.kahkahkah..

apa lagi jom lah makan..




p/s: mak aku kata sedap kailan ikan masin yang aku masak 2 sampai habis mak aku bedal..kahkah..sonag yo pon nk masak,den ingt kan susah bebonar lah hai..hahah..loghat tak jadi ape2 pon nmpak sedap kan??mmg sedap pon(masuk bakul angkat sendiri)

No comments: