Followers

Wednesday, February 23, 2011

Pengumuman blog aku dah lain yee..

Salam semua2..ok sekarang ni aku nk bg tau bahawasanya (cis mcm nk berikrar plak) blog aku yang bertajuk ilacupcake.blogspot.com telah berpindah kepada meteoragurlz.blogspot.com ok anak2..hehehe...tak adalah aku dok pikir2,mentelaan dan membuat kajian dan aku telah menemui bahawa blog aku ni tak ada kena mengena sgt dengan cupcake atau seangkatan denganya tetapi aku tetap membuat kek dan sebagainya sebab dah tu memang minat aku kan.kan,kan..

Hari minggu ni kawan sek aku kawin..memang nak sangat pergi lepas2 dia nikah pagi jumaat mcm mne lah aku nk pg.Mula2 aku dapat tau dia nikah jumaat malam tup2 pagi plak..adoiii..orang keje maa..hehehe..blh je aku nak pergi hari dia sanding tapi kat opis aku plak ada wat family day.ermm..yang mana satu ni ek,tp tak apelah tak payah pening2 kita tunggu je apa yang akan berlaku sabtu ni ok.

Dah pergi sambung wat kerja baca blog je tau..hahahaha..

p/s : selsema dah hilang batuk pulak yang datang.. : (

No comments: