Followers

Wednesday, February 23, 2011

batuk,batuk dan batuk lagi..

Ok..serius batuk aku makin menjadi-jadi..kjap2 uhoo..uhoo..selang beberapa minit uhoo..uhoo..adoii penat nya rasa nak lari je bila nak batuk ni dan membawa virus kepada opis aku ni..haha..sorylah bukan sengaja nak batuk tapi dah nk terbatuk kan mne blh tahan ye tak..heheh..

Hari ni dalam sejarah gak,aku dapat menghabiskan satu botol kecil air mineral hanya beberapa jam sahaja..bravooo..ila mmg kuat minum air,bukan apa sebab batuk je kalau tak 2 3 hari barulah air mineral aku ni nak habis.

Aku tengah dok pikir nak pergi ke tak nak sabtu ni ye.dahlah dengan batuk2 ni..lagipon nak tumpang sape..yelah org tak ada keta lagi lah katakan (sedihlah knon)aku?nak sedih?no way.haahaha..kalu ada rezeki aku pergi kalu tak ada lain kali lah aku sampai taman tema air tu.