Followers

Wednesday, February 2, 2011

Kek Pelangi

Assalamualaikum semua..haha..mcm ucap kan kat cikgu plak kan.Ok Sedia Maklum semalam kan hari Wilayah jadi Kl cuti lah kan.Pagi2 aku dah bagun terus teringat nk wat kek..hehe..pikir2 pnye pikir nk wat kek pelangi lah.Taraaa..di bawah ini hasil kek yang aku buat.

yang ni sebelum masak

yang ini pulak lepas kuar dari oven..outt..panas2

yang ni plak dah dah potong dan ready utk masuk mulut
 Kalau tak silap aku resepi ni aku amik kat Mat Gebu kot.Tapi kan aku suka sangat10x..ha.(amik koo)blog kak wan dan blog Mat Gebu ni sebab mereka amat2 bermurah hati berkongsi resepi masakan korang dan aku mmg menjadi teruja bila masuk blog diorg ni,tak lah mcm satu blog makcik nie yg ampunn..punyalah kedekut ngn resepi dia.(alamak termengumpat plak)tapi tak apalah makcik bukan makcik sorang je tau wat kek 2 kan.Ok pape pon terima kasihlah kepada kak wan dan mat gebu nie ye..suka sgt kat blog korang..heheh..
 

No comments: