Followers

Monday, December 5, 2011

Bermula lah kisah yang baru


Apa khabar semua?erm diam tak diam dah nak masuk awal bulan lepas tu dah masuk tahun baru,kejap sangat masa berlalu dengan begitu pantas sekali kan tiba-tiba aku rasa macam baru je aku masuk kerja rupa-rupanya dah habis pon.Buat masa sekarang ni aku masih tiada pape pekerjaan lagi cuma aku ingat nak amik lesen kot sementara dok umah ni kan tak adalah aku rasa boring sangat dok umah.

Hari jumaat lepas bapak aku ajak pergi titiwangsa bawa anak2 buah aku yang 4 orang tu dan tak lama lagi masuk 6 orang dah..huhu..macam tak caya je aku dah jadi makcik ek kalau tak dulu aku lah yang paling kecik tapi sekarang dah ada anak buah tapi tetap gaduh dengan mereka2..kahkahkah..tak patut betulkan..

ni dia bodyguard aku..hahah
apa macam takut tak denan guard aku ni..hahaha..sepatutnya ada lagi sorang tapi tak sampai setahun pon takkan lah aku nak bawak jugak kan tak pasal2 xde orang nak ngorat aku kang..hahah..aku pergi sana pon dalam pukul 9 macam 2 lah saja bapak aku nak bawak diorang main2 kan dengan tak mandi nye yang budak 2 orang depan tapi belasah jelah,budak lagipon kan..hahah..Dalam perjalanan tu terserempak dengan krew2 yg tgh shooting siap ada almy nadia lagi dan badan dia nampak agak gemok lah dan rendah je orang nye...huhuh

fitri & aqeef



apa motif aku mcm 2 ek??





Penat jugak sebenarnya aku nak melayan karenah budah dua orang tu.hihi..dah macm berjogging aku rasa tau memang tak makan saman nasib lah anak buah sendiri kan..kihkihkih..lepas dah penat2 tu kami pon balik.

p/s:minggu lepas tak dapat jumpa mr.dia pon..huahuahua..sedihhhhhhh..



No comments: