Followers

Saturday, December 10, 2011

Panas..panas..

Selamat petang semua..buat apa di hujung2 minggu ni?mesti ada yang pergi jalan2 ngn kawan2,dating2 ke tak pon dengan family..pape pon mesti best kan dapat luangkan masa dengan mereka2 yang tersayang..macam aku lah kan..eceh..eceh..gedizzz..hahaha..

Sebenarnya aku baru je balik berjalan dengan Mr.dia, dah 2 minggu kot tak jumpa..huhu..ada kangan sikit dong.Ok berbalik kepada cerita tadi sebenarnya aku pergi dataran maybank ada mcm job fair tapi maybank sahaja lah kan,pehh memang ramai gila dan nampak sangat generasi muda2 di malaysia ni banyak lagi yang tidak bekerja mungkin jugak peluang2 pekerjaan di malaysia ni makin berkurangan,mana tak nye kan cuba pikir2 balik bayangkan tiap2 tahun pasti akan ada pelajar sekolah yg tamat F5, mana yang mampu boleh lah sambung belajar kan tapi mana yang keluarga susah dan tak mampu mesti diorang nak kerja tolong family masing-masing,itu tak tambah lagi dengan pelajar yang lepasan U ke kolej ke, kan makin bayak tu..contoh terdekat aku ni jelah kemain payah nak cari kerja tapi kita tak lah boleh putus asa kan insyallah allah tu pasti bagi rezeki janji kita rajin usaha.

Semalam plak tiba2 ada satu panggilan dari LPPKN aku pon macam blur2 sikit,hahah..padahal aku ada mohon jawatan kat situ dan,dan,dan aku telah dipanggil untuk ditemuduga tu..huhuh..alhamdullilah rasa hapy sgt walaupon belum tentu aku dapat kan tapi itu pon dah kira ada peluang untuk aku rebut jawatan tu. Khamis minggu depan aku kena pergi sana harap2 boleh menjawab soalan2 mereka tu..hehe..Lepas dah pergi dataran maybank tu pulak aku singgah TS ingat nak cari kasut dan baju selai, lama jugak aku dan Mr.dia ronda2 kat TS tu tapi tak jugak jumpa benda yang berkenan di hati,alik2 dah nak balik tu baru jumpa..adoiii..rasa nak tercabut tapak kaki aku ni tau,penatnyeeeee
baik korang ckp lawa tasut ni..hahha..
Kasut mcm 2 lah yang aku cari tapi ada lain sikit lah tapi cantik jugak dan yg penting Mr.dia pilih dan bayo..hahah..punya lah payah tapi nasib jumpa jugak kan.lepas tu aku ada lah beli rantai 2 utas..saja nak ngada2 sikit kan




dah habis membeli ktorang pon balik tapi best sebab dah lama tak shoping..heheh..daaa..

No comments: