Followers

Thursday, December 22, 2011

ish..ish..lamanyaaaa...

       

Hai..apa khabar lah blog pink-pink aku ni..hahaha..dah lama betul aku tak menjenguk apatah lagi nak mengupdate n3 kan..kan..biasalah sejak2 dah tak bekerja ni memang selalu bz ye dirumah ingat dok umah boleh goyang kaki je ke..oh.no..no..no,kena jaga anak2 buah den kottt..hahaha..

Minggu lepas kan aku pergi interview dekat LPPKN tapi jawatan sambilan lah,banyak pulak tu dia tanya kat aku mungkin sebab aku pernah kerja kot kan dia tanya pengalaman kerja aku lah dan nasib baik apa yang dia tanya 2 aku boleh jawab..huhu..tapi cuak jugak woo..first2 soalan yang dia tya apa nama pengarah LPPKN..fuhh..dalam hati aku agak dah mesti diorang akan tanya punya nasib dah study dulu malam sebelum tu..hihih..kalau tak mau aku melopong kat dalam tu tapi tu lah aku ingat kan kat ibu pejabat rupa2nya dekat putrajaya..huhu..sodih den dogar tau tapi nak wat macam mana aku pon tak lah mengharap sangat memandang kan di putrajayakan..

Lupakan hal 2 semua..yahooo..malam ni aku akan berangkat ke LANGKAWI cuti bersama-sama family tercintaaa..sebenarnya percutian macam 2 dah jadi rutin dalam family aku dalam setahun tu mesti ktorag akan rancang nak pergi bercuti ke mana2 lah contohnya macam tahun ni ktorang rancang nak ke Langkawi tapi kakak aku yang no 3 tak dapat pergi lah sebab ada masalah2 yang tak dapat dielakkan.Malam ni kot ktorang bergerak insyallah kan..kemas2 baju pon belum lagi..hehe..boleh pulak macam tu kan,tak apa relax lah dulu banyak masa lagi.Aku cadangkan kat mereka2 yang diluar sana, pergi lah ajak family bercuti2 dapat jugak korang  mengeratkan hubungan silaturrahim antara ahli keluarga..lagi- lagi bagi diorang2 yang mak ayah bz kan sekali sekala tu ajak je diorang jalan2 kalau tak dapat pergi jauh2 dekat2 pon tak apa janji keluar bersama keluarga kan,janganlah asik kuar dengan kawan,pakwe,makwe dah macam tak ada family pulak kan..huhuh..jgn marah ye aku bagi pandangan je...

So..malam ni kami sekeluarga akan bergerak dan insyallah pagi akan kami sampai ke jeti untuk menaiki feri..aku doa perjalanan aku sekeluarga di dalam perlindungan ALLAH dari awal kami berangkat pergi dan balik..aminn..korang pon jangan lupa doa kan keselamatan aku dan keluarga ye..huhu..nanti aku bagi coklat kat korang sorang satu..ok..

p/s : LANGKAWI saya datangggggggg...hhahah..tapi tinggal Mr.dia kat kampung..huhu..

No comments: