Followers

Tuesday, October 4, 2011

Jom join contest gorges with own style

Assalamualaikum..

Hai buat apa tu??ok hari ni saja nak bagi tau kan yang aku saje je gedik2 gitu lorr nak masuk contest si adik aien ni..hahaha..aku dah lama tau pasal benda ni sebab selalu follow blog dia tapi baru sejak dua menjak ni je hati ak tiba2 lahai nak join contest dak ain ni..hehehe..bukan apa first time kot aku buat style shawl macam tu,alaa..ala2 looser tu kan+terbang2 bila ditiup angin gitu..hahaha

Tarikh tutupnye kalau tak silap aku dalam minggu ni lah kot nak tau lebih lanjut korang klik je sini okk sebab aku nak cerita panjang2 pon bukan nye geti sesangat,ada banyak lagi gambar yg para peserta upload di fb dak ain ni,kalau korang rasa nk jadi juri boleh tinjuk dekat sinon lepas tu rajin2 kan tangan korang untuk like digambar saya ok..hehehe..sebelum tu meh aku tayang lagi sekali gambar yang aku pertaruhkan untuk contest ni..cewah2 beria ko eh dak tecik nak join contest ni bagai..hahaha..biarlahkan..uwekkk


ni lah gambar titew tuu..
p/s: ok kepada yang sudi tu jangan lupa like k dan yg penting Mr.Dia aku dah like pon..auwww..hahaha..gedisss..

No comments: