Followers

Wednesday, October 5, 2011

Boleh tolong tak??

Assalamualaikum dan selamat malam..


Ada sapa2 boleh tolong aku tak kot2 korang pon ada masalah macam aku ni jugak kan,Macam ni kalau korang ada tersesat kat blog aku ni mesti korang rasa pelik kan sebab ada dua benda yang sama kalau tak caya cuba korang scroll sampai bawah dan korang akan dapati setiap post yang aku update ada dua.


Kenapa ek jadi macam tu??aku pon hairan dan aku tak berapa nak pandai nak betul-betul kan balik,aku takut bila aku edit2 benda lain plak yg aku edit tak pasal2 ada post aku yang hilang kan.Salah satu sebab nye,sebelum url blog aku ni ada url lain yang aku tukar menggunakan email yang sama,disebabkan yang tu ke ek???pening lah macam ni!!sebab aku tak tau nak ubah macam mana.Jadi kepada korang2 yang tiba tersinggah dekat blog aku yg tak seberapa ni dan terbaca N3 aku yang ni dan korang tau macam mana nak selesaikan masalah aku ni harap2 korang boleh tinggalkan jejak kat comment ye,mnelah tau ada blogger2 lain mengalami masalah yang sama boleh lah aku kongsi ilmu kan..hehehe


p/s:ok lah 2 je aku nak bagi tau..nak tido dah besok nak kerja..uisss..

No comments: