Followers

Sunday, October 2, 2011

Ahad yang simple

Assalamualaikum..


Macam mana cuaca kat tempat korang2 semua?kat tempat aku ni hujan lebat lah jugak tp dah lama sebenarnya tempat aku tak hujan petang.Sebenarnya aku baru lepas balik jalan2 dengan Mr.dia itu pon kuar lambat sebab mr.dia balik kampung minggu ni tapi tak apa janji dapat jumpa kejap pon ok dah..hahaha..geli je ek..tak mo.tak mo macam tu k..huhu


Kuar je terus pergi klcc cari makan,lepas2 ingat nak cari kasut tapi kat klcc tu bukan banyak pilihan sangt kan tapi 2 pendapat aku lah korang aku tak taulah kan..huhuh..so decide pergi wangsa maju jj plak,cari punya cari tak lah jumpa jugak..adoii..penat je cari tau,last2 aku cakap dengan mr.dia kita cari minggu depan jelah senang kan..hehehe..sebelum 2 sebelum 2..asikkk, ada jugak sebelum tu eh,aku pergi lah singgah titiwangsa tu pon dah tak ada pilihan lain..ingat nak naik mcm kayak tu tapi orang punya lah ramai terpaksalah pendam kan hasrat di hati kan..hahah...amik gambar sekejap lepas tu hujan renyai2 plak turun apa lagi kelam kabutlah kembali ke keretakan makin lama makin lebat plak hujan.


Jadi kitaorg pon balik jelah dah hujan kan bukan boleh nak kemana sangat lagipon mr.dia kena balik lipis terus,kecian kat mr.dia kena berualang alik dari kl ke kl(kuala lipis lah),nasib lah dia tak kena transfer jauh2 sangat kan.naaa..gambar aku di taman..poyos jee..


p/s:hari ni yang paling best nya bila aku pakai shwal dan ia telah menjadi..hahaha..sebab aku main belasah je pakai tu..huhhu..

No comments: