Followers

Tuesday, November 29, 2011

Menyampah tol..huh!!!



Tiba-tiba tengak tak ada mood disebabkan pompuan 2 tau.kasar kan bahasa aku ni ha dah lah pagi2 dah nak marah2,apa cer ila oii..hahaha..tak adalah rasa geram lah dengan minah talam ni nasib lah besok je aku last tau kalau tak kena makan hati lagi lah nampak nye.

Nak tau cerita nye..tak nak tau pon biar aku cerita lah.huhu..macam ni,selalu aku balik opis ada dengan akk sorang ni lepas tu hari jumaat minggu lepas aku tengok dah 5.30 dan memang waktu balik lah kan,dah tu aku kemas-kemas bag dan aku tengok tempat talam 2 dah kosong,aku pon macam pelik lah kan??aku tya akk yg dekat situ mana minah ni dan dia kata dia dah balik mungkin laki dia amik kot..perhhhh..aku rasa macam dikhianati tau + kurang ajar betul lah minah talam ni dan sebagainya..kihkih.aku jarang kot nak cakap2 macam tu..

Lepas tu pagi ni aku ternampak lah kan muka dia memang buat muka sardin je,xde tegur aku pon cakap pasal hari jumaat,memang lah kurang ajar dah ada anak pon budi bahasa tak ada,esok anak ko pon kurang ajar sekali kan..fuhh..dah2 lah ila oii tak baik marah2 pagi2 nikan.Mak aku selalu cakap biar orang buat kita tapi jangan kita buat kat orang..huhu

p/s: Boleh tak balik kang aku nak lari dulu je tak payah balik dengan minah muka talam tu.

3 comments:

sengat said...

x suke dgn org talam bemuke2 ni!! tp suke mam kuih talam... hehehe

Suhami Ahmad said...

sabor ye....orang cmni memang ramai ujud

Meteoragurlz said...

@senget:tau xpe nasib lah tahap kesabaran 2 byk lg..hehehe..tang makan mmg sedap pon..

@suhaimi ahmad :huhu..sabo lah ni tapi marah kejap je x elok lama2 kan..huhu