Followers

Sunday, November 27, 2011

Lawatan Ternakan

                                           

Selamat MaalHijrah kepada semua umat islam di seluruh dunia,semoga segala amalan-amalan yang kita lakukan di tahun sebelum ini diterima allah hendaknya.AMIN.


Jadi apa rancangan korang cuti panjang ni??mesti ada yang amik kesempatan balik kampung kan tak pon pergi bercuti kat mana-mana ke dengan family..wooo..best kot,takpe turn aku pulak bulan 12 nak pergi langkawi..hehehe..tak sabar rasanya kan.Semalam jumpa Mr.dia sekejap sebelum dia balik kampung sebelum tu aku singgah opis jap amik barang apa yang patutkan..heheh..kuar semalam tak ada perancangan pape pon tak tau nak pergi mana,sebenarnya aku dah boring tau kat kl ni bukan nye apa tak ada tempat nak pergi kebanyakkan nye semua tempat mall je tak ada sangat tempat yg boleh beridah atau aku tak tau akan kewujudan tempat macam tu??hahaha..






Jadi Mr.dia ajak aku pergi wangsa walk pekena ayam penyet yelah dah lama tak makan kan..huhuh..dah lepas makan tu aku tanya nak pergi mana?dia pon tak tau,sekejap lepas tu aku bagi cadangan pergi zoo negara nak tak??Mr.dia aku mana aku ajak semua dia layan lagi pon aku dah bosan lah asik berjalan kat mall je macam tak ada faedah je..ceh..ceh..Jadi sampai sana dalam pukul 1 lebih kot,aku ingat kan tak ramai orang tapi ramai jugak smpai nak cari parking pon kemain jauh dari pintu masuk tau..huhuh..tapi tak apa boleh mengurangkan lemak2 dalam badan aku ni..ahakss..


Bila dah beli tiket tu ktorg cadang nak naik tren je untuk round2 dalam tu kan tapi bila dipikir2 kan balik mcam tak payah lah membazir je lagipun nanti tak boleh nak amik gambar kan so aku dgn Mr.dia decide kita jalan kaki saja..hahah..boleh kurus..meoww..




diapit oleh cik&en gajah







senyumm..
Ada banyak lagi gambar tapi tak larat nak tunggu banyak2 kan..2 je yg mampu aku sedekahkan..heheh..happy dengamu kamu Mr.dia




No comments: