Followers

Thursday, July 28, 2011

Tak ada m00d :(

Hai semua..dh makan ke?sejak akhir2 ni aku memang tak ada mood langsung,ura2 mengatakan opis Mr.Dia ditutup memang betul pon dan disebabkan hal itu lah aku tak ada mood.Dua hari lepas Mr.Dia bg tau kat aku yang dia dapat kat pahang,aku rasa macam nak pengsan dah masa tu tapi sabar kan jelah.Rasanya patah kaki sebelah aku kalau Mr.Dia pindah,memang keseorangan lah aku kat sini,aku nak cerita kat sapa pon aku tak tau,yelah diorg tak ada nak amik kisah kot nanti aku plak yang syok sendiri bercerita macam2 kan.

Terbaru hal Mr.Dia ak tu surat dah keluar cuma tak sampai lagi je tp manurut org dari HQ bangsa sepatutnya Mr.Dia aku tu memang dapat kat KL tp pengarah Sumber Manusia diorg pergi rombak balik plak..aduii memang masalah,tapi diorang ni buat pertukaran ikut suka je kan.bayangkan eh dah lah baru dapat tahu lepas tu mungkin dalam pertengahan bulan akan pindah,diorg tak pikir ke sapa yang dah kawin dan beranak pinak tu nanti macam mana + dengan istri yang bekerja dkt kl ni dah 2 hantar jauh sampai ke Johor..benggong kot diorg ni kan.Kcian kat nasib orang bawah kalau orang atasan tak ada sifat kemanusiaan,dengar cerita bos dia nak tarik Mr.Dia aku ikut bos dia yg dapat kat Kl dan Pengarah Kew kat HQ bangsa pon nak Mr.Dia aku tu..huhhu..berebut.tapi yang sekarang ni aku cakap dengan dia doa2 jelah allah bagi rezeki Mr.Dia aku dapat kat Kl.amin.

Ok,tinggalkan cerita sedih,semalam aku ada oder satu buku novel dekat kaki novel tau yang bertajuk pergilah air mata dan ceritanya memang best pon..heheh..lepas tu fax kat opis aku ni plak kehabisan ink jadi kena lah menumpang fax jiran sebelah,borak2 ngn akk tu aku ckp lah ak nak fax bukti aku dah bayar untuk novel tu kan dapat murah 4 hinggit,cerita punya cerita dia cakap alah kalau beli kat kedai lain pon dapat murah gak.Ha?dekat mana kak?aku macam pelik jelah kan + rasa excited ni,dia kata ala ila beli je dekat minerva book tu yang sederet dengan kfc,ak pon..oo..yeke?ok2.

Sekali balik tu aku cari kedai tu sebab ak nak beli satu novel ni tau M.A.I.D tajuk dia memang cerita tu best gila dan terlaris lah jugak kot.haha..then aku ak kurang 4 hinggit jadilah RM 24.00 kan rupa2nya dari RM 26 hinggit tu jad..................RM 20.80 sen sahaja,aku punya happy + terkejut cover jelah kan sebab tak sangka semurah itu..keluar je dari kedai tu aku mcm becok,eh murah gila lah lain kali beli kat sini jelah kan..hahaha..Mr.Dia layan jelah,nasib lah dapat awek minat novel kan..hahah..Kalau nak tau dalam bulan ni dah berapa biji buah buku aku dah sebat tau..ish2..memang gila aku ni kan..hahaha..aku peduli apa janji aku happy..


p/s: tunggu lagi beberapa hari novel pergilah air mata yang aku oder 2 sampailah kot pas2 nak oder yes!bos palk..hahah..daaa..

No comments: