Followers

Saturday, July 9, 2011

Akhirnya..kesampaian jugak hajat itu..

Hai..hai..buat apa tu korang?ha mesti dok umah jekan sebab hari ni kan banyak jalan tutup jadi tak payahlah susah-susah ak kuar..hehe..nak tya ni,sapa yang tak dapat lagi tengok transfomer sila angkat kepala sekarang!hahahaha..al kisahnya aku dah dapat tengok pon semalam..yahooo..cerita dia memang best aku suka dekat prime dengan bumblebee sebab diorang cute lah..hahah..dalam episod 3 ni semua yang jahat mati termasuk lah megatron dan aku rasa maca yang last je,yelah kalau korang perasan bila diakhir cerita prime mesti ckp macam ni ' i'am the optimus and send this mesegges to bla..bla..bla' tapi kali ni optimus tak ada cakap pape pon senyap macam tu je tapi tak taulah kot2 ada sambungan kan.


Kali ni aku tengok kat Mid je,masa mula2 aku masuk tu memang banyak kosong dan aku pikir agaknya hari jumaat kan ramai kerja so tak ada org sangat lah kot tp aku silap 10 minit lepas tu penuh gila panggung memang dah tak ada kosong sehingga yang depan sekali..perhh..memang hebat betul lah penangan transfomer ni..hehehe..cerita dia dalam 2 jam setengahlah kot sepanjang cerita tu dua kali aku kuar nak buang air,aku ingt boleh lah tahan sebab tak nak tertinggal tp x leh2 aku memang tak boleh nak tahan..hahaha..Dalam cerita tu ironhide je yang mati so ada lagi 3 lah robot yg tinggal,jadi kepada sesiapa yg tak tgk lagi tu pergi book cepat ye,aku yg dah tengok ni pon macam tak puas je rasa nak pergi tgk lagi sekali je..hehehe..Ha..semalam jugak aku dapat panggilan interview nasib jugak aku amik halfday,mcm tau2 je...heeh...aku tak berharap sangat lah kalau ada rezeki adalah kan..


Jadi hari aku membuat tempahan tart dari kakak aku sendiri sebab besok kngah aku ada buat majlis hari lahir utk anak dia yg dah setahun..huhuh..jadi besok makan banyak2 lah ye..


p/s:lagi beberapa hari je kita nak menyambut bulan ramadhan kan so boleh lah aku kurus kan badan balik...hahaha..daa..

No comments: