Followers

Tuesday, July 5, 2011

Bila aku terlebih Rajin..

Hai..hai..haa..sebelum korang terbaca N3 ak kali ni sila jgn ketawa dan perli2 aku ye..hahaha..sebab aku nak puji diri sendiri ni..kuang..kuang..kuang..Hari sabtu minggu lepas aku datang opis saje2 je kan lepas tu hari jumaat tu aku dah terpikir macam nak try masak spagetti lepas aku tanya lah Mr.Dia kan dia pon berkata ok je dan dia plak terlebih excited..hehe..

jadi malam jumaat tu aku dah potong-potong bahan untuk masak keesokan pagi nya,tengok betapa rajin nye aku ni..hehe..Keesokkan harinya pagi2 lagi aku dah masak,tung tang tung tang aku kat dapur akhirnya selepas bertungkus lumus akhirnya siap jugak aku memasak spagetti tu.Bila sampai opis mesti kena tunggu Mr.Dia aku kan sebab ak nak masak pon bagi dia makan je..hehe..tapi aku bawak lah lebih kang ada plak yang terliur masakan aku tu kan..

Lepas je Mr.Dia aku sampai, aku pon ajak lah beberapa rakan aku ni makan..habis lah jugak dan boleh tahan lah jugak percubaan aku yang pertama tu..tp ada kuah lagi sikit,kebetulan ada sorang abg tu lambat sikit je sampai kalau boleh gak dia rasa.Dah siap2 makan semua ak pon dok depan layan cerita lepas tu aku nak balik dah tengok2 aku punya kuah spaggeti tu dah habis.Aik?aku pon pelik rupanya2 abg Mok yg mengatah aku punya kuah tu sampai habis siap tanya resepi lagi..sedap lah tu..bgus semua nya hbis apa yang aku masa..heheh..happy tau..

tgk..Mr.dia lah yg amik gambar ak ni..hahah..

taraa..nmpk kecah sikit sbb tgh2 makan baru teringat nak amik gmbar..huhu..

tengok tinggal separuh dah tau..

lain kali aku boleh lah masak lagi..hehehe..

No comments: