Followers

Monday, July 18, 2011

Bermacam-macam kisah hidup ku..

Hai..hai..semua,selamat pagi semoga hari ini hari yang ceria untuk anda semua ok,bulan berganti bulan,minggu berganti minggu tup..tup lagi 2 minggu je kita nak sambut Ramadhan,sekejap je masa berlalu kan..hari sabtu aku dah amik baju raya..huhuh..

Ok.aku dah lama tak berkesempatan nak update blog aku ni bukan apa ke'bz'an melanda lah..hahah..hari khamis aku dengan budak-budak opis pergi putrajaya ada yang bunga banyak tu kan..lepas tu hari Jumaat aku ikut kursus buat kek fondant plak..heheh..banyak jugak ilmu yang aku dapat dan seronok sangak yelah bak mak aku kata kalau dah minat tu buat benda tu berjam-jam pon ok je..hahaha..
hasil pembelajaran..cantik kan??

Hari sabtu plak aku ngn abah aku kuar pergi chowkit aku ajak sebab nak beli barang buat kuih tp mak aii..punya lah ramai orang nak masuk pon susah jadi aku amik mana yang tangan aku sempat nak gapai je yang barang lain-lain tu nanti aku beli hari orang bekerja lah..lepas tu petang aku kuar dengan Mr.Dia kan dapat lah pulak bunga rose warna pink lg tau..pehh..punya lah aku terharu..hahah..


ya..ya..dapat bunga..haha
Dah cukup lah tu apa yang aku nak cerita ye..hehehe..sekarang ni bunga tu aku letak dekat opis..terima kasih Mr.Dia..

No comments: