Followers

Thursday, May 12, 2011

Cer cite..cer cite..

Hai..selamat petang semua.sambung cerita semalam..lepas balik kerja aku terus pergi kuar makan dengan Mr.Dia dekat kampung Bharu..hehehe..masa tengah tunggu makanan yang dioder sampai aku pon bagilah kak yang aku buat sendiri tu,dia senyum2 dah lepas2 masa dia tgh baca ayat2 tu aku dah rasa terharu+nak nagis dan muka dia pon macam nak nagis tp cover je..huhuh..dia kata terharu sangat dengan apa yang aku buat ni..hehehe..

ni isi dalam siap ada gambar aku dengan Mr.dia lg tau..

yang ni plak muka depan
 aku tak dapatlah nak amik gambar masa dia tengah baca kad yang aku buat tu sebab aku pon dok ralit tengok dia sebenarnya..hahaha..

p/s:Apa2 pon aku bersyukur aku jumpa lelaki yang sebaik Mr.dia aku tu pon walaupon ada kekurangan ye tapi kita semua manusia,ada lebih dan ada kurang.Semalam kat fb Mr.dia ramai doa cepat2 dia kawin..hahaha..aku harap hubungan aku dengan Mr.Dia kekal hingga akhir hayat..AMIN.

No comments: