Followers

Tuesday, May 10, 2011

Bila aku 'bercermin mata'

hai..jeng..jeng..apakah maksud tajuk diatas tu ye??agak2 korang apa benda.eh sejak bila plak aku ni pakai cermin mata??knp pakai dah rabun ke??relax2 biar aku jawab satu persatu ye(perasan ada org amik berat pasal aku)haha..


Macam ni cerita nya..cer cite..cer cite..hahah..Masa aku g kursus kat cherating tu,aku dah sgt perasan bahawa mata aku ni dah tak macam dulu lagi lah,masa diorg buat pembentangan kat depan aku bukan nya nampak apa pon tp nasib muka diorg aku masih boleh dikenalpasti cuma apa yang diorg tulis je memang aku tak nampak langsung,kabur..


Jadi balik kl aku terus nak buat cermin mata sebab aku takut rabun aku makin lama makin teruk plak kan..hukhuk..so,semalam aku dengan Mr.Dia pergilah kedai cermin mata dan aku buat dekat pertama je,mula2 kena periksa mata aku dulu dan resultnya 75 kiri dan kanan..masih baru lagi lah.Aku pon mula lah menelik cermin mata yang cantik dan berkenan dihati,,apa yg aku amik semua warna pink..hehe..agaknya bdk kedai tu paham kot aku suka pink jadi apa yang dia cadangkan kat aku mesti ada warna pink..hahah..terima kasih ya sebab paham citarasa saya ni..


Tadi lepas balik kerja aku pon terus ke pertama balik untuk amik cermin mata yang aku tempah semalam..hehe..haaa..barulah terang..hukhuk..mula2 aku pakai macam pening sikit.dia kata memang macam tu sebab baru pertama kali pakai kan tapi dah lama nanti ok lah..nak tgk tak gambr aku 'bercermin mata'



taraaa..hehehe..ok x aku pakai??ke nampak macam pelik sebab aku rasa mcm pelik..hihi..mungkin sebab baru pakai kan..


p/s:besok bedy Mr.Dia aku yang tersayang..heheh..tapi tak dapat nak buat papelah..gajinya tak masuk lagi..adoii..sedih tol.tak apa aku janji aku mesti buat sesuatu walaupon lambat..

No comments: