Followers

Monday, May 16, 2011

3 dalam 1

Hai dude..apa khabar sihat ke??aku hari ni boleh lah kot sihat..hihih..banyak benda aku nak cerita sebenarnya ni start dari hari jumaat.sabtu dan ahad sebab tulah aku tulis tajuk 3 dalam 1..bijak..bijak..

Ok hari jumaat hari tu aku halfday sebab pergi temankan Mr.Dia aku amik adik dia dekat kl sentral sebab adik dia balik dari labuan untuk cuti sem,kalau tak silap aku 4 bulan tu cuti..heheh..jauh kan adik dia belajar..tapi kan adik beradik dia semua pandai2 tau..Mr.dia aku ni ijazah yang adik dia belajar kat labuan tu degree then no.3 dapat tawaran belajar kat mesir tp disebabkan faktor kewangan so belajar kat malaysia jelah.Lepas dari temankan adik dia sampai kul 5 aku pon gerak pg jejalan..heheh..aku pg cari lampu tido dekat maju junction tapi aku tak amik gambarlah...20 hinggit je tau..

Sabtu plak,aku ingat nak pg kerjalah kan tapi tak jadilah..aku pergi wangsa walk layan cerita kongsi..terbaik wokk..cite nya kelakar pon memang pasti lah kan dan yang best ada sazy sam..heheh..orang ganas tapi tak pandai pegang pistol..kahkah..kelakar je..lepas tu aku ajak Mr.Dia pg jalan TAR plak ingat nak cari tudung tapi tak ada yang berkenan plak jadi ktorang pon balik jelah lagipon dah kepenantan+mengantuk..hehe..

Ahad plak,macam biasalah basuh baju dulu pagi-pagi pastu layan anak buah aku yang baik-baik tu..heheh..dalam pukul 12 kuar dengan Mr.Dia pg beli makanan untuk kakak aku yang tengah berpantang tu,balik bg makanan dekat kakak aku pastu kuar balik pg kampung bharu makan tengahari ikan bakar tu..lepastu pg sogo main tembak-tembak dengan Mr.Dia,macam budak2 jekan tapi best..dalam pukul 4 lbh aku pon gerak balik nasib naik lrt kalau naik moto kena tunggu lah hujan reda.fuhh..penuh kan program hari minggu aku..heheh..

p/s:hari ni aku pergi kerja naik teksi,sebab adalh masalah teknikal..huhu

No comments: