Followers

Tuesday, February 14, 2012

Hijab??????

Assalamualaikum..


Ermm..dah lamanya aku tak mengupdate n3 kan3 sebab nya aku kerja tapi sekarang aku dah benti..heheh..boleh pulak macam tu kan,bukan aku nak memilih tapi ada cerita disebaliknya..lain kali lah aku cerita k sebab sekarang ni aku nak share satu video mengenai hijab yang sangat digilai oleh remaja zaman sekarang dan aku adalah salah seorang tapi aku taklah dalam kategori pemakai hijab/selendang tegar ok..heheh..aku dapat video ni pon masa berjalan-jalan di blog cik epal dan bila aku start dengar tu boleh dikatakan macam cinta pandang pertamalah..heheh..


ok berbalik kepada video yang aku nak share kan ni,sebenarnya aku pon 100% setuju dengan apa yang diperkatakan oleh beliau mengenai 'hijab' dan dia telah menyedarkan dan membuka mata aku mengenai 'hijab' ni.Aku sebenarnya bukan tak perasan fashion hijab sekarang tau,kadang-kadang aku tgk tu macam serabut dah tak kena dengan apa yang dimaksudkan oleh 'hijab'..harap korang faham lah ye apa pandangan yang aku cuba nak luahkan ni..jadi kepada wanita-wanita,remaja-remaja perempuan dan terutama untuk diri aku sendiri hayatilah kata-kata beliau dan berfikir dengan positif apa yang dimaksudkan 'hijab'




Dah habis tengok ke..huhuhu...jadi apa pandangan korang mengenai apa yang telah diperkatakan oleh sidia ni?setuju/reject atau korang rasa macam pape tah budak ni..walau apa pon pandangan korang,aku tetap setuju dengan kata2nya..daaa...

No comments: