Followers

Monday, June 13, 2011

Date dalah 'Sejarah'

Hai..hai..hai..apa yang dalam sejarah tu ek??huhuh..al-kisahnya begini ye.Hari ni Mr.Dia aku coti tau pastu tengahari ktorang pon kuarlah kan,yelah dulu senang lah kuar sama2 tapi sekarang kan kerja dah berjauhan jadi susah nak kuar mkn sesama.Ok balik cerita tadi,aku rancang nak pergi umah kakak aku jumpa anak-anak buah..hehe..pastu singgah dekat belakag HKL tu jap nak beli makanan dan tiba nak balik tu tempat yang nak masuk gear tu tercabut..Mr.dia aku masukkan pon tak boleh gak..adoii..tel bengkal moto dekat umah aku tu tapi dia plak tak tau jalan lepastu tel member Mr.Dia aku plak dia kata nak datang tapi tak sampai-sampai.


Tiba2 ada pakcik tu tegur ktorang dia bagi tau ada bengkel dekat simpang empat tu tapi ktorng tetap tunggu mmber Mr.Dia kau ni,tunggu punya tunggu tak gak sampai2,last2 aku cakap jom lah kita pergi dekat bengkel tu..hahah..buat pertama kali nya aku teman kan Mr.Dia pergi cari bengkal moto,dahlah panas..huhuh..tapi tak apa susah senang kenalah bersama-sama kan..cewahh..masa tu memang dah lapar gila ar nasib tukar benda tu kejap je.


Lebih kurang dalam pukul 1.50 ktorang gerak pergi The Mall sebab kat situ je tempat berhampiran untuk makan nasi yang telah kami bungkus tadi..hahah..agaknya moto Mr.Dia kau tu nak uji aku kot,masa susah macam ni aku ok ke kan..hehe..tapi aku ok je,aku bukanlah pompuan yang mengada-ngada sangat susah sikit pon tak boleh kan.


P/s:aku suka hazama menang..tapi aku tak puas hati fina dapat no.3 dan lena dapat no.2 sebab fina lagi berbakat dari lena..haha..

No comments: