Followers

Monday, June 6, 2011

Bercuti di melaka..

Salam semua..uhukuhuk..ish2 dah bersarang btl blog aku ni kan,betapa dah lamanya aku tak mengunjungi blog aku ni sebab apa ek?bz kot,dengan sapa??sapa lagi Mr.Dia aku lah..kahkahkah..takde kena mengena sebenarnya pon.Tiba2 rasa macam rasa malas nak update N3 baru kat blog ni tp hari ni macam rajin plak kan.

Tadi baru je sampai KL jalan2 ke melaka dengan family kaklong ak saje je nak kacau daun i follow jelah kan.Pergi hari sabtu balik hari ahad, semalam je ktorag kat sana tp kan yang paling bestttttttttt aku dapat jumpa banyak artis malam sabtu tu..huahuahu..jumpa depan2 kooo..ada mawi,adira,shahir,fizo,kamal ,jehan miskin dan kumpulan kristal dan2 siap amik gambar tau tp tak semua lah coz segan lah tp dapat jumpa diorg depan2..hehe..jgn jelus k..tak caya??tak apa aku tunjuk kan bukti..nahh..

baru je sampai

peace..masa ni banyak monyet tau..huhu

aku dan anak2 buah

masa untuk mengurut
 masa aku tengah sedap2 diurut oleh kerusi ni kan tiba2 je ada budak tu kaki dia tersepit dekat kerusi urut ni,menjerit2 budak ni sampai bapak dia pon jerit mintak tolong tapi nasib baik kaki dia boleh kuarkan..
jalan2 cari bot..hujan lagi
 Malam tu ktorang plan nak naik bot tau yg kat sungai melaka tu tapi hujan plak cuma tak lah lebatkan,ktorang punya jalan jauh tau semata nak cari stesen bot tu tapi tak jumpa pon.Alik2 ktorang g makan dulu pas2 cari balik baru lah jumpa dan dapat gak naik bot kan..memang cantik kalau pergi time malam..


fizo yg hensem..

kamal adi
 Turun2 je dari bot terus pergi kat tempat diorg buat persembahan..mula-mula memang tak tau ada pesta air masa tu tau dan tak tau pon ada artis best,then aku saja ajak kakak aku pergi tinjau dan tinjau punya tinjau banyak plak artis best yang menyebabkan aku mcam nak jerit2 tapi kena kawal kan..huhuh..yg paling best dapat amik gambar  dengan kamal adi dan fizo omar..


masa untuk balik..

ktorang gerak dari melaka dalam pukul 5 mcm tulah pas2 jem gila lah masa tu agaknya sebab cuti sekolah ni kan aduh..pukul 7 lebih baru sampai kl tau,penat dalam keta je nasib bukan aku yang bawak tapi perkara yg paling best masa gi melaka dapat jumpa artis2 tu depan2 beb..jgn jelusss...daa..

No comments: