Followers

Monday, September 26, 2011

No entry

Assalamualaikum...

Ermm..dah lama sangat-sangat aku tidak membuka blog sendiri apa tah lagi hendak mengupdate,bukan apa sifat-sifat kemalasan yang terlampau telah melanda diri ku ini..hahah..merepak dah lah ni kan..

Ok sabtu minggu lepas aku pergi umah mmber masa belajar dulu ada buat open house,aku pergi dengan Mr.dia bersama-sama kwn kat rumah aku 2 saje je nak ajak dia jalan-jalan kan.Lepas 2 rancangan nak pergi taman tasik cahaya kat shah alam tapi elok je sampai kat sana hujan punya lah lebat,aduyaii hampa perasaan tau..dahlah kena tempuh jalan jem nak dekat sejam kot dah sampai tapi tak boleh pergi plak,tak apalah lain kali boleh pergi.

Disebabkan rancagan ditukar so Mr.Dia ajar pergi plaza alam sentral sebab dia dah lama tak pergi yelah dulu belajar kat uitm shah alam mestilah rindu kan..tapi tempat macam tak best sangat lah,ktorg jalan-jalan lepastu tiba-tiba Mr.dia teringat ada bowling dekat tingkat atas..hehe..apa lagi main ar kan tp sekali round jelah.

Mula-mula permainan aku memang kalah lah asik masuk longkang jelah kan,yelah dah lama tak main,mr.dia ngn member aku ar berlawan sekali aku main 2 kali baling licin semua pin-pin tau..haaaa...terkejut diorang..hahaha..end of the game i am the winner lah kan..kahkahkah..dahlah tak nak cakap lebih2 korang tgk jelah gambar ni ye..

msa pergi open house
ni lah kawan sy

yg ni sapa lg Mr.dia saya
pembakar semangat..haha

cuba teka kaki sapa kah ini????
sikit-sikit je letak gambar malas nak tepek banyak-banyak amik mana yang wajib je..kahkahkah..DONE.

No comments: