Followers

Tuesday, August 16, 2011

Hari yang Baru tanpa Mr.Dia

Salam semua..ermm..tajuk 2 macam emo je kan,haha..adalah sikit yelah baru2 nak belajar dok jauh-jauh mestilh sedih kot kan,erm..hari sabtu minggu lepas memang dari puluk 2 sampai berbuka pose aku kuar dengan Mr.Dia jalan-jalan dekat TS sebab ak nak beli handbang dengan kasut so rasa excited lah sebab dah lama nye aku tak shopping betul-betul kan,biasalah dah nama pon pompuan bila dengar shooping dia mcm ada aura tersendiri sikit..cewah!cewah! pandai nye cik ila ni berkata-kata ye..hahah..

Jadi selepas hantar anak buah aku balik ktorang pon terus menuju ke destinasi,ingat nak pergi pertama nak cari handphone untuk Mr.Dia tapi tak jadi lah sebab minggu ni kot dapat beli hdphone baru,dan.dan.dan. aku pon boleh beli handphone baru..hehehe..sonok nye..i lap u lah Mr.Dia..kahkahkah..ok sambung aku punya cite shoping 2..jalan-jalan mencari handbang susah betul aku nak cari,kali ni aku tak nak yang 25 hinggit tu sebab macam tak bes,ceh!berlagak lah pulak kan..eh2 bukan tau tak baik cakap mcm tu..heee...so jalan punya jalan jumpa lah satu beg ni agak menarik perhatian kami berdua,belek sana belek sini memang jatuh hati lah kan,so pikit-pikir Mr.Dia cakap tgk lain lah dulu mana tau ada lagi canti ke kan..

Jalan lagi jumpa plak kasut memang cantik dan harga dia pon agak cantik lah..heheh..bila aku tyr perhh..memang mengancam lah..hahaha..perasan kan,jadi aku pon berbincang dengan Mr.Dia,dan keputusan nya jalan-jalan tengok yang lain dulu lah..dia tak nak bagi aku menyesal lah tau mne tau tiba-tiba jumpa yang cantik kan..jalan-jalan lagi dia tya tak jumpa pape yang berkenan ke..lepas tu memang tak adalah kan..hahah..dia gelak tau dah mesti dah suka dua barang tu kan..sgt memahami aku,jadi tanpa membuang masa, terus aku g balik kedai handbank tu belek2 balik dan aku tunjuk kat amoi 2 bg tau ak nak yang ni,dia pon ckp + pelik 'yang ni 49.90 ye' ish aku tau lah harga dia..sebab dah 2 kali aku datang kedai yang sama..hahah..dah beli handbang aku pergi kedai kasut yang aku bg nama kasut cinderella tu..ermm..pikir2 terketak lah jugak tgk harga,mau tak nye 70 hinggi tp lepas diskaun dapat lah 62.90 tapi aku tetap berpuas hati sebab kasut 2 sangt lah cantik macam kasut cinderella..hahah..dah selesai beli 2 barang wajib tu ak cari lagi selai baju dengan jaket..fuhh..memang shopping hbis lah aku hari 2..syokkkk..kuar dari TS tengok hujan lagi lebat plak tu.

Nak dekat sejam kot tunggu hujan reda lama kan..dah reda ktorang terus gerak pergi bazar wangsa maju yang depan dengan JJ 2 kan tgk jam..alamak dah pukul 6.45 ar..kelam kabut beli barang..heheh..tp nasib sempat gak kami berbuka sama-sama.Ahad nya plak pagi-pagi dah kuar pergi beli tiket untuk Mr.Dia dan beli barang untuk buat kuih..nak petang kot,ermm..sedih nyeeeeeeeee...tp tabah kan hati lah jugak bukan tak jumpa kan,dan..dan..besok Mr.Dia datang Kl nak amik keta..yahoooo..suka nyeeeee tak sabar nak tunggu hari besok..hahaha..

p/s:lepas ni setiap sabtu dan ahad je baru boleh jumpa Mr.Dia..huhu

2 comments:

AYIE said...

waaa
bestnye de "mister"
bseri hdup :)

Meteoragurlz said...

hehehe..sekarang dah jauh pon..huhuh