Followers

Friday, January 7, 2011

-Cake chocklat Moist-

Selamat Hari Jumaat semua..hehehe..Semalam aku terlebih rajin plak nk buat kek 
  sebabnya dah lama kot aku tak wat kek sejak-sejak tart aku nie mendapat sambutan,alhamdulilah ada rezeki lebih cikit kan.Jadi semalam aku wat kek chocklat moist,lgpon mmg niat nak bawak kat ofis aku nie sebab hari nie opis aku katanya nk buat gotong-royong untuk kemaskan opis aku yang sempit ini..heheh..aku bagi bos aku kan dia kata hari jadi sape,aku kata tak ada sape2 pon saje je nk wat.Jadi staf SSM sape yg sudi bawak-bawak lah jamu kek aku 2 ye..



p/s : Sedap ke tak ye??huhu

2 comments:

Anonymous said...

mcm sedap jee.. :)

ilacupcake said...

mcm jelah eh..hehehe..