Followers

Tuesday, September 28, 2010

Impian Ku

Semalam aku berfikir bagaimana aku nak menambahkan pendapatan ku..yelah aku nie hanya lah kerja smabilan di sebuah Jabatan Kerajaan dan x lama lg kontrak aku akan tamat..jadi aku terpikir untuk berniaga.nak niaga ape ye??aku nie boleh lah kalau nak buat kek tu kan jadi aku ingin menjual kek yang ak tau secara tak langsung mempromosi kan kepada orang ramai.cuma sekarang ni aku befikir bagaimana aku nak memulakanya.Buat setakat ni bahan-bahan kek aku dah cari dan ada yang ak tau sendiri.aku pon dah mintak tolong kawan-kawan aku untuk cari bahan dan resepi..kawan aku lagi sorang  pulak aku mintak tolong dia buat 'name card'..aku berharap ape yang aku impikan ini berjaya..AMIN.

6 comments:

Anonymous said...

erm ye la tu...bkn kntrak akan disambung pe..huhu..
nak kek gak.tp nak free ajer....

ilacupcake said...

pon bila2 mse je diorg blh buang..free xde..huhuhu

Anonymous said...

wahhhh....
smge ko bjaya dgn ape yg ko impikan wahai kawanku tercinta....
ak akan doakn ko k...
tp sblommm 2 nak try gakkk...
terliur gakk ak tgk cupcake ko 2..
nnt ble2 ko wt tk ak k..
i love u fazil...chaiiyokk3....

ilacupcake said...

terima kasih my laling..semoga ape yg ko doa kan 2 termakbul lah ye..heheh..eleh nnti ak bg ko try k..tgu naz oder kat ak..love u 2..

Anonymous said...

waahhh....ak pon tau wat cupcake...hahahah...gud luck yunkk....
t bg ak rase...ehhh,bkn rase,makan banyak2 cake ko tanpa membayar...hahahah-----echa bucuk-O.o

ilacupcake said...

ooohh..ye ke ko pon tau gak ke??blh lah kogsi2 rahsia kan..hehehe..nk free je ye..ok2 insyallah senag2 ak bg ko rse ye echa..heheh